İzlediklerim

8 Ocak 2014 Çarşamba

SAĞLIK GİBİSİ YOK....

 

    İnsanın kaybettiğinde kıymetini anladığı şeylerin başında zaman,sevdikleri ve sağlığıdır.Keşkelerle kurulan cümleler pek bir fayda vermese de yine bir daha ki sefere ile başlayan cümleler sıralanır ard arda
   Bunları niye mi yazıyorum? Şu an ben de şu domuz gribinin değişik bir versiyonu olan,daha doğrusu antibiyotiğe bağışıklık kazanmış olanına ki ben ona 5N1K diyorum yakalanmış bulunmaktayım.Tüm iskelet ve kas sistemimin ve bu arada solunum sistemimin (bu ara bizim sınav haftamız olduğu için Fen ve Teknolojik konuşuyorum.Kusura bakmayınız.)sekteye uğraması sonucunda itme ve çekme kuvveti uygulanması ile okula gidebiliyorum.Ses tellerimi zorlamamam konusuna gelince sınıf ortamında pek mümkün olmayınca yutak,gırtlak ve diğer solunum organlarım bana kırmızı kartı gösterdi.Ekinezya,adaçayı,ıhlamur gibi bilummum nebatat çayları ile içli dışlı olduk fazlası ile...
  Uzun lafın kısası akşamları yorgan döşek yatarken, mutfaktaki ataerkil tarafından hazırlanan yemekleri yemenin zevki maleesef ağız tadımın olmayışı ile işkenceye dönüşüyor.Bu arada edebiyat yapma arzusu ile ne çok, uzzuuun cümleler kurdum.Allah kimsenin ağız tadını,sesini almasın.Kimseyi de sağlığı ve çocukları ile sınamasın.Herkese hayırlı sınavlar şey pardon akşamlar.Afiyetle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder