İzlediklerim

1 Haziran 2012 Cuma

GÜZEL VE BOL GÜNEŞLİ BİR CUMA....


Cuma günü hem de güneşli bir cuma olursa insanın içini ısıtıyor.Son iş günü ve yeşilliği bol bir pazar alışverişinin bitiminde evdeki çay keyfi inanılmaz güzellikte...

GÜZEL HAVALAR


                            Beni bu güzel havalar mahvetti,
                            Böyle havada istifa ettim
                            Evkaftaki memuriyetimden.
                            Tütüne böyle havada alıştım,
                            Böyle havada âşık oldum;
                            Eve ekmekle tuz götürmeyi
                            Böyle havalarda unuttum;
                            Şiir yazma hastalığım
                            Hep böyle havalarda nüksetti;
                            Beni bu güzel havalar mahvetti.

                                                                           ORHAN VELİ
 
 
Şaire inat geç gelen baharı ve her türlü etkisini seviyorum.İyi ve keyifli bir haftasonu dileklerimle...


1 yorum:

  1. ÇOK GÜLDÜM CANIM..
    GEL SANA TATLI İKRAM EDİYORUM...
    DİNLEN SEFAN OLSUN BUZ GİBİ SERİNLE..

    YanıtlaSil