İzlediklerim

3 Haziran 2012 Pazar

GEZDİM,GÖRDÜM,RESİMLEDİM...

   Pazar sabahı kardeşim aradı ve yeğenime bisiklet bakmak için İzmit'e gideceklerini söyledi.Benim de gelmemi istedi.Öğleden sonra onlarla yola çıktık.Fuar Merkezinin önünden geçerken beni burada indirmelerini istedim ve daldım içeriye.Uluslar arası el sanatları fuarı idi.Değişik ülkelerin standları ve ürünleri vardı.Bunlardan bazıları Mısır,Hindistan,Tayvan gibi ülkelerdi.
                                                            Mısır'ın papirüsleri....




Keçeden yapılmış bebekler ve broşlar




Masklar


                     
Benim en çok beğendiğim iğne oyasından yapılan takılardı.





Takılar ve taşlar
                                           
                                                 



Çeşit çeşit mumlar

1 yorum:

  1. KARDEŞİM DE GİTMİŞ, ÇOK BEĞENMİŞLER. BİZDE HAFTASONU GİTCEZ İNŞLLH

    YanıtlaSil